Digitalizálás

Szervezete kötelezett az elektronikus ügyintézésre? Célul tűzték ki a papírmentes irodát? Vagy csak a home office tette szükségessé a digitális jelenlét fejlesztését?

Bármi is az indok, fontos, hogy a szervezete számára élhető megoldás szülessen.

Bár ugyanaz a jogszabály vonatkozik valamennyi kötelezett szervezetre, a jogszerű megoldások száma sokkal több, mint gondolná. Nem mindegy, hogy Ön, mint vezető, melyik megoldást választja ki a lehetőségek közül. A döntés nem mindig könnyű, sőt megfelelő adatok hiányában szinte szerencsejáték. Egy olyan lottó, amiben Ön pénzt és időt fektet egy tervbe, amelyről csak a bevezetést követően derül, ki, hogy működőképes-e.

Egyes szervezetek számára működőképes a teljes digitalizálás, míg mások számára célravezetőbb a papír alapú folyamatok digitális támogatása. A döntést a szervezet tipikus ügyei, azok száma, a bennük előforduló dokumentumok és még rengeteg szempont határozza meg.

És mi segítünk Önnek eligazodni a szempontok között.

Miben segíthetünk?

  • Szakmai javaslat kidolgozása a digitalizálás mértéke tekintetében
  • Megvalósítási javaslatok kidolgozása
  • A szakterület legjobb gyakorlatainak bemutatása
  • A jogszabályi lehetőségek és kötelezettségek közötti különbségtétel
  • Megvalósítási ütemterv készítése
  • A piaci ajánlatok szakmai szempontú véleményezése
  • A megvalósítás jogszabályi megfelelőségének kontrollja

Miért mi?

  • mert számtalan jó és rossz megoldást is láttunk az elmúlt egy évtizedben
  • mert folyamatosan jelen voltunk a jogszabályok megszületésénél
  • mert jogilag is megalapozzuk az Ön számára élhető megoldást
  • mert hosszú távú megoldásokat dolgozunk ki rövid távon is élhetően
  • mert nekünk fontos az Ön felhasználói élménye
  • mert Önnek a legjobb megoldásra van szüksége