Szervezete kötelezett az elektronikus ügyintézésre? Célul tűzték ki a papírmentes irodát? Vagy csak a home office tette szükségessé a digitális jelenlét fejlesztését?
Bármi is az indok, fontos, hogy a szervezete számára élhető megoldás szülessen.
Bár ugyanaz a jogszabály vonatkozik valamennyi kötelezett szervezetre, a jogszerű megoldások száma sokkal több, mint gondolná. Nem mindegy, hogy Ön, mint vezető, melyik megoldást választja ki a lehetőségek közül. A döntés nem mindig könnyű, sőt megfelelő adatok hiányában szinte szerencsejáték. Egy olyan lottó, amiben Ön pénzt és időt fektet egy tervbe, amelyről csak a bevezetést követően derül, ki, hogy működőképes-e.
Egyes szervezetek számára működőképes a teljes digitalizálás, míg mások számára célravezetőbb a papír alapú folyamatok digitális támogatása. A döntést a szervezet tipikus ügyei, azok száma, a bennük előforduló dokumentumok és még rengeteg szempont határozza meg.
És mi segítünk Önnek eligazodni a szempontok között.
Miben segíthetünk?
- Szakmai javaslat kidolgozása a digitalizálás mértéke tekintetében
- Megvalósítási javaslatok kidolgozása
- A szakterület legjobb gyakorlatainak bemutatása
- A jogszabályi lehetőségek és kötelezettségek közötti különbségtétel
- Megvalósítási ütemterv készítése
- A piaci ajánlatok szakmai szempontú véleményezése
- A megvalósítás jogszabályi megfelelőségének kontrollja
Miért mi?
- mert számtalan jó és rossz megoldást is láttunk az elmúlt egy évtizedben
- mert folyamatosan jelen voltunk a jogszabályok megszületésénél
- mert jogilag is megalapozzuk az Ön számára élhető megoldást
- mert hosszú távú megoldásokat dolgozunk ki rövid távon is élhetően
- mert nekünk fontos az Ön felhasználói élménye
- mert Önnek a legjobb megoldásra van szüksége